piątek, 30 listopada 2012

Tak króciutko:)

Ostatnio próbowałam dodać dwa posty, ale niestety nie udało mi się. A dzisiaj wpadłam tylko napisać, że nie mam kompletnie pomysłu na notkę a te poprzednie są troszeczkę nieaktualne. Pierwsza była refleksyjno-nostalgiczna z okazji urodzin, druga jak zwykle o farmacji i angielskim. Pewnie w ten weekend wrócę jeszcze do farmy i anglika, ale to jak znajdę czas. Na razie mi go bardzo brakuje. Dwa powody braku czasu już wymieniłam, a trzeci to przygotowania do świąt. Niby zostały 4 weekendy do świąt, ale mieszkanie jest spore, więc czeka mnie sporo pracy. A chce to zrobić dokładnie i bez pośpiechu. W dodatku jak za tydzień pojadę do domu to jeden weekend odpada a i tam będę sprzątała. Tzw. generalne porządki się szykują. Poza tym jedną sobotę trzeba poświęcić na przedświąteczne buszowanie po sklepach;P W tygodniu nie mam za wiele czasu: staż mam od 8-16, a dodatkowo w wtorki i czwartki od 19-21 mam angielski. PS. Muszę kupić podkład do cery tłustej, mieszanej. Może jakieś sugestie? Coś polecacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz