czwartek, 1 października 2015

Projekt DENKO #11

Powakacyjny projekt DENKO,tak naprawdę to obejmuje 3 miesiące:czerwiec, lipiec i sierpień. Liczyłam, że będzie  troszkę większy, ale jak widać był ubogi w zużycia. Nie udało mi się zrobić zdjęcia jeszcze kilku opakowaniom, ponieważ to co mi się skończyło jak byłam w Grecji czy ostatnio w Poznaniu wyrzuciłam przed zrobieniem zdjęcia. Jak również kilka opakowań zużytych produktów z domu rodziców zostanie pokazanych w następnym projekcie. Postaram się by był w połowie miesiąca - tym razem grudnia. Ot takie przedświąteczne porządki, chyba że do tego czasu zbyt dużo się uzbiera to zrobie w międzyczasie kolejny projekt DENKO. Już jest dużo próbek, miniaturek i jeszcze więcej produktów w użyciu, które nie zdążyłam zużyć teraz.

Ziaja SZAMPON DO WŁOSÓW, Marion ODŻYWKA DO WŁOSÓW, Lirene KREM DO RĄK, Ziaja 10%D-PANTHENOL KREM ŁAGODZĄCY
Na tym zdjęciu znalazły się co najmniej dwa ulubieńce i to oba z jednej firmy: krem łagodzący i szampon firmy Ziaja. Moje ideały <3 Bałam się tego szamponu, ale nie potrzebnie, bo okazał się super. Odżywka była fajna na początku, ale pod koniec gdy moje włosy były matowe, szorstkie i wymagały interwencji fryzjera z nożyczkami - już nie dawała sobie rady. Krem do rąk był dobre, w kierunku bardzo dobrego i jak wpadnę na niego gdy wykończę swój zapas to go zakupię ponownie.


Evree PEELING DO STÓP, Denivit PASTA DO ZĘBÓW, Bioliq KREM POD OCZY, Flos-Lek ŻEL POD OCZY
To jest zaskakująco dobry projekt DENKO. Kolejne zdjęcie i kolejny raz nie mam za bardzo do czego się doczepić, Pasta do zębów należy do ulubionych, peeling do stóp to mocny zdzierak, ale przyjemny. A krem i żel pod oczy są na tyle dobre, że będę miała problem by się zdecydować który pierwszy kupić.


Catrice PODKŁAD DO TWARZY, Mila BAZA POD MAKIJAŻ, L'Biotica ODŻYWKA DO RZĘS, Wibo EYE LINERY 
Eye linery Wibo to klasyka, która powoli jest zastępowana przez kredki. Muszę powrócić do stosowania odżywki do rzęs, jednak nie wiem czy zdecyduje się ponownie na zakup L'Biotici. Ogólnie sprawdziła się gdy wypadały mi rzęsy, ale teraz gdy używam tuszu do rzęs z L'oreal potrzebuje czegoś mocnego, bo mam słabe i delikatne te rzęsy. Baza pod makijaż sprawdziła się równie dobrze jak z Dermiki i kupuję ją na promocji w Rossmannie za śmieszne pieniądze. I podkład tu mi cieżko powiedzieć czy był dobry. Używałam go w różnych porach roku: na lato odcień dobry, ale gdy byłam mniej "opalona" to dodawałam jaśniejszego podkładu i był idealny. Trzymał się, nie spływał i fajnie się nakładał.


Ziaja MASECZKA DO TWARZY, Iwostin i L'oreal KREMY DO TWRZY - próbki
Nie wiem czemu, ale maski Ziai zawsze lądują w próbkach ;p Niemniej - najlepsze na świecie!


Avon Perceive i Little Dress Black PERFUMY, Himalaya krem kojąco - regenerujący
Początkowo te perfumy nie przypadły mi do gustu. Nie są brzydkie, ale dla mnie były za ciężkie. Już później polubiłam ja i jak widać do LDB wróciłam w postaci perfumetki. Natomiast krem z himalaya jest mega fajny na krostki po depilacji i niestety słabo wydajny.


Lakiery do paznokci
Oddane w inne ręce siostra, kuzynka, mama. Mi się rozmnożyły. 

Do następnego DENKO:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz