niedziela, 8 listopada 2015

Kosmetyczne podsumowanie - Detoks kosmetyczny

Dzisiaj takie 2 in 1. Podsumowanie kolejnych miesięcy detoksu kosmetycznego i o tym co mam w łazience u rodziców w domu. Niestety mimo, że jest tam całkiem sporo ja i tak biorę kolejną kosmetyczkę. Masakra.

                Zacznijmy od tych kosmetyków u rodziców. Jest tam mnóstwo próbek, miniaturek i pełnowymiarowych opakowań. Niektóre z nich tj. Ziaja intima, szampon Cien trafiły przez przypadek: zapomniałam ich zabrać z powrotem. A inne są tam celowo. Miniprodukty czy niektóre próbki sprawiają, że nie musze brać kremu do twarzy czy żelu do mycia twarzy. Niestety brakuje mi tu kolorówki, mam tylko próbki i testery podkładów, ale to zabieram zawsze ze sobą jak przyjeżdżam. Doszłam do wniosku, że nie ma sensu bym tu też miała tusz do rzęs i całą resztę, bo mam i tak tego całkiem sporo a poza tym tak rzadko tu jestem, że szkoda by się zmarnowały. Tego jest sporo, ale wystarczająco na weekendowe pielęgnacje. Czas najwyższy to zużyć.. Staram się też uzupełniać na bieżąco jak coś się kończy. Zwłaszcza pełno wymiarowe. Teraz przywiozłam żel pod prysznic z AvonuJ Oto aktualna kolekcja kosmetyczna:










                Druga ważna sprawa to Detoks kosmetyczny. Dla mnie równie istotny a może i istotniejszy jak projekt DENKO, bo projekt motywuje mnie by zużyć kosmetyk, który jest na dnie,  na dwa użycia, by nie leżał przez następne 2 miesiące, a Detoks po to by walczy z moim chomikarstwem. U dziadków, gdzie mieszkam niedawno był remont łazienki. I dlatego dążę by zrealizować cel jaki sobie postawiłam: zużycie tych wszystkich kosmetyków, które mam i nie kupowanie nowych oraz by było ich tyle że zmieszczą się w szafce w łazience. Cel prawie osiągnięty. Prawie robi ogromną różnicę. Moje kosmetyki rotują, tzn zużywam w miarę na bieżąco, ale też kupuję. Czasami przesadzam z tym kupowaniem. Znowu zaczęłam chomikować. To silniejsze ode mnie! Staram się jak mogę i tak niewiele z tego wychodzi..


Na aktualnie trwających promocjach -49% w rossmannie do tego tutaj zestawu dorzuciłam jeszcze 3 pomadki i 1 lakier.... Na swoją obronę mam tylko tyle, że projekt DENKO, który pojawi się już za miesiąc będzie naprawdę sporych rozmiarów!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz