sobota, 5 listopada 2016

projekt DENKO # 12 part II


                Prawie sześć miesiący później…. Druga część projektu Denko. Będzie trzecia. U mnie sytuacja mocno się zmienila więc jest spora szansa, że będę tu częściej. Niemniej projekt DENKO pojawia się po raz ostatni. Chyba,że coś się zmieni. Mam teraz więcej czasu, więc zajme się bardziej porządkowaniem swojej przestrzeni, będzie raczej o mnie, kosmetykach ulubionych i wartych uwagi wg mnie, ewntualnie zużytych, ale dobrych lub wybitnie złych. Skupie się na szukaniu pomysłów jak ogarnąć przestrzeń, minimalizmie, oszczędnościach, wolnym czasie.

 Kallos i Bambi Baby SZAMPON DO WŁOSÓW, L’biotica Maseczka do włosów
Kallos nie przypadł mi do gustu na początku, później było już lepiej. Kupiłam go w hebe w Poznaniu za grosze. Natomiast szampony dla dzieci to dla mnie hit. Dobre dla moich włosów pomiedzy zużyciem jednego szamponu a rozpoczęciem nowego oraz dobre do mycia pędzli i gąbek. L’biotica u mnie zawsze w użyciu, te saszetkii świetnie sprawdzają się na wyjazdach.



 
Pinio baby SZAMPON DO WŁOSÓW, Mila MASKA DO WŁOSÓW
I te dwa mi odpowiadały. Szampon to tak jak pisałam wyżej. Natomiast maska do włosów była naprawdę dobra. Lubie te z proteinami mlecznymi. Są dobre dla moich włosów.




Kallos i Ziaja SZAMPON DO WŁOSÓW
Z Kallosa znowu na początku użytkowania nie mogłam polubić. Ale im bliżej końca tym był lepszy. Kupiony przez przypadek, bo zamawiałam z Joanny Do włosów farbowanych a dostałam to, a że było to u mojej koleżanki to postanowiłam się nie odzywać. Natomiast ziaja jak zawsze się sprawdza. I to chyba nie była jedyna butelka.

 
Rexona DEZODORANT, Isana ODŻYWKA DO WŁOSÓW, Ziaja MYDŁO POD PRYSZNIC
Lubie mieć aternatywe dla mojego ukochanego vichy, tak na szybko, przed bieganiem. Mydło z ziaji to nie dokońca dobre dla mnie, bo podrażnia, więc dodawałam do kąpieli by szybko zużyć, a im bardziej rozcieńczone tym mniej szkód wyrządzało. A Isana to taki przypadek, ale nie najgorszy. Lepszy jest Garnier.

 
Pharmaceris C ŻEL ANTYCELLULITOWY, Joanna natura PEELING MYJĄCY
Peeling służy mi głównie przed depilacją jako usunięcie martwego naskórka. Te sprawdziły się dobrze, jak chce mocniejszego zdzieraka to wtedy używam ziaje – one mają moc! :D Nie patrze na to, że mają mieć dzialanie antycellulitowe, bo dla mnie to ściema. Niestety, pharmaceris C już nie jest produkowany (z tego co wiem od przedstawiciela).

 
Avon PŁYN DO KĄPIELI, Pharmaceris E MASŁO DO CIAŁA, Lirene ŻEL POD PRYSZNIC
Płyny do kąpieli Avon u mnie są zawsze, to stały element. Zmieniam zapachy, ale ten jakoś mi nie przypadł do gustu. Pharmaceris i lirene to tak naprawdę jadna firma. Ten akurat żel jest fajny, inny mnie uczulił, ale nie pamiętam z czym on był. A masło? Masło to mój hit, niestety też nie jest już produkowany, teraz jest ta seria emoliacti.

 
Avon PŁYN DO KĄPIELI, Ziaja PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ, Avon ŻEL POD prysznic
Dwa hity i jeden kit. Avon jak wyżej, z tym że ten zapach był świetny, ale niestety seria limitowana na zime L Drugi produkt z  avonu to znowu ten kit. Opakowanie ciężko się otwierało, zapach tez mi nie podszedł. Ziaja płyn do higieny intymnej to jak zwykle ziaja ma plusa. Moje kolejne opakowanie, zmieniam tylko rodzaje.

 
PERFUMY cz.1
Nie są oryginalne, ale te akurat są śliczne. Przypadły mi do gustu.

 
PERFUMY cz.2
Tu już mniej mi przypadło do gustu. Tzn. na początku nie bardzo mogłam się polubić z little black dress, bo był za ciężki, ale ostatecznie jest ok. oraz pur blanca, ale ta biała jest ładniejsza dla mnie niż różowa.




PERFUMY cz. 3
Tu znowu moje ulubione. Do avon femme wracam regularnie, I love I love przypadek, bo był polecony zapach ale od razu mój ulubiony.

 
Silcatil SKARPETKI ZŁUSZCZAJĄCE
Te mi odpowiadają, w porównaniu z L’biotica są lepsze, mocniejsze jeśli chodzi o mnie. Kolejnym plusem jest paseczek klejący, który nam przytrzyma skarpetki i można włożyć do skarpetki.

 


Część druga dobiegła końca, trzecia będzie podobnej długości. Mam nadzieje, że już wkrótce. Jest w trakcie powstawania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz