wtorek, 1 stycznia 2013

Nowy Rok, nowe wyzwania:)

Witam w Nowym Roku:) Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie ten miniony już rok był pełen wrażeń! W większości pozytywnych. Podsumowując: Styczeń – kwiecień – przygotowania do egzaminów i bieganie na zajęcia praktyczne do trzech aptek Maj – czerwiec – praktyki zawodowe, co prawda w jednej aptece, ale mi dużo dały. I oczywiście egzaminy. Lipiec – wrzesień – miesiące NicNieRobienia i troszkę przypomnienia języka . Wrzesień dodatkowo miesiącem rozpoczęcia, niestety, „słodkiego życia” mojego dziadka. Nie obyło się bez szpitala, wizyt lekarskich, badań i leków. Dzięki Bogu skończyło się na strachu i tabletkach. Październik – miesiąc wrażeń!! Miesiąc studiów. W międzyczasie szukanie stażu. Poznanie mnóstwa ludzi, z którymi kontakt jest nikły. Listopad – grudzień – staż. To jedna z lepszych rzeczy, które mi się przydarzyły! I takim sposobem w ciągu roku, trochę więcej niż roku, przeszłam przez 5 aptek. Jakieś przyjaźnie? Brak. To, co ja uznałam za przyjaźń inny widzieli w tym interes. Trudno. Sparzyłam się i już nie pakuję się w przyjaźnie. Jakieś miłości? Brak. J. to przeszłość. Chociaż ciężko mi się z tym pogodzić. Teraz chcę się poświęcić tylko odrobieniu stażu i nauce. Jakieś plany? O tak, mnóstwo! Przede wszystkim odrobienie stażu. Marzy mi się praca w aptece szpitalnej. Certyfikat z angielskiego. Mam nadzieję, że skończę przed 2014, ale tonie ode mnie zależy. I jeszcze dodatkowy język. Polubiłam rosyjski. 4 lata uczyłam się niemieckiego. Kusi mnie nauka włoskiego lub hiszpańskiego. I szczerze powiedziawszy myślę nad niemieckim i rosyjskim. Wszyscy stawiają na Zachód, większość ludzi na pytanie o język, który znają a nie jest to jezyk ojczysty, odpowiadają angielski. A dlaczego nie dać szansy rosyjskiemu? Wschód może też się rozwinąć lub już się rozwija. Rosja to potężny kraj. Chcę zacząć studia. Zaoczne. Z angielskiego. Tylko nie wiem czy mam szanse się dostać. Ale myślę, że na zaoczne to wszystkich przyjmują, więc się powinno udać. To chyba wystarczająca ilość planów.:) Wszystkiego dobrego w Nowym roku:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz