niedziela, 2 czerwca 2013

Relaks:)

Wczorajszy i przedwczorajszy dzień były tak szalone, że nie miałam czasu nic napisać. a chciałam zrobić projekt DENKO #3 Zrobię go na dniach. Życie mi lekko przyśpieszyło. Chyba ze względu na pracę i dużo rzeczy na głowie. We wtorek miałam kontrole drogową o północy, w centrum miasta. A co. Środa to teksańska masakra piłą mechaniczną, aż mówić się nie chce. Wiadomo czwartek Boże Ciało to trochę zwolniłam, ale w piątek znowu praca i kolejna spora dawka obowiązków,ale jakoś inaczej, lżej. I wczoraj. Oczywiście kontrola drogowa, jakżeby inaczej. Tylko tym razem władza chciała mandat mi dać za nie zatrzymanie się na stopie. Tylko nie wiem z jakiej przyczyny, bo ja zatrzymuję się na KAŻDYM stopie, KAŻDEJ strzałce i na KAŻDYM czerwonym świetle. Nawet miałam kupić sobie naklejke ostrzegawczą dla kierowców za mną, że taka przepisowa jestem. I nie moja wina,że stoją w krzakach i nie widzą. Na szczęście 'uznali moją rację'. Nosz kurczątko. Masakrycznie się wczoraj wkurzyłam. Za to wieczorem miałam 18-stkę siostry. I zdałam sobie sprawę, że już jestem "starszą panią":P
A teraz relaks. Kawka, ciacho, laptop i Wasze blogi. Muszę ogarnąć to trochę, bo znowu chochlik się wkradł i mam mały zamęt. A że miałam nowy system wgrywany na swoim laptopie to na ojcowskim laptopie jest dosłownie wszystko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz