piątek, 19 lipca 2013

Remont

Witam:) Moja nieobecność w blogosferze tym razem była spowodowana remontem. Różnica kolosalna. Przeciągnęło się to w czasie oczywiście. Nawet teraz, pisząc, robie porządek w kosmetykach. Chociaż mam wrażenie, że to się nie da zrobić. Trochę podzieliłam kosmetyki na 5 grup:
  1. Na wannie: Szampon, olejek do mycia ciała,  płyn-krem do higieny intymnej...
  2. Używane aktualnie: lakier do włosów, odżywka, wszystko do zębów....
  3. Podręczne: krem do twarzy, lakiery, balsamy do ciała....
  4. Podręczne, ale w torbie: krem do rąk, krem Bambiono, woda termalna
  5. szafka: wszystko, czego aktualnie nie używam lub rzadko używam, czyli: zapasy wszystkiego:P
To tylko przykłady rzeczy, które umieściłam w poszczególnych grupach.
 Chwilowo to by było wszystko. Cos poprzestawiałam na klawiaturze i mam trudności w pisaniu

2 komentarze:

  1. ja to mam zawsze problemy z porządkiem w kosmetykach... zajmują 2 szuflady, szafkę, półkę i wciąż im mało :D

    OdpowiedzUsuń